Зовнішні посилання на сайт

Зовнішні посилання на сайт

Зовнішні посилання на сайт - посилання зі сторонніх ресурсів на сайт, які допомагають у просуванні сайту. Основна відмінність від внутрішніх посилань на сайт у тому, що в разі внутрішніх посилань самі посилання йдуть на сторінки того самого сайту.

  • Вирішили купити зовнішні посилання на сайт, але боїтеся помилитися?
  • Витрачаєте гроші на посилання з бірж, а толку немає?
  • Позиції у сторінки занадто погані?
  • Додаєте цікаві статті, а вони не з'являються в пошуку?
  • Погані позиції сторінок за ключовими пошуковими запитами?

Прочитавши статтю, Ви зможете знайти для себе відповіді на зазначені вище та подібні запитання. Давайте почнемо з цінності посилань і визначимо їхню важливість для ресурсу.

Зміст

Важливість зовнішніх посилань

Давно відомо, що зовнішні посилання допомагають у просуванні ресурсу. За рахунок великої кількості посилань на сайт, з якісних і авторитетних сторонніх ресурсів, зростає і популярність сайту в очах пошукових систем. У пошуковій системі Google фактор впливає більше, в Яндекс - вплив посилань на сайт з інших ресурсів істотно менший. Однак це не привід зовсім забути про посилання. Який би вплив не був, у більшій чи меншій мірі, але він все ж таки є і зайвим для просування сайту це не буде.

Важливість зовнішніх посилань

Багато посилань чи мало, але якісно

Безумовно, краще робити наголос на якість і намагатися отримувати посилання зі старіших і популярніших ресурсів. Велика кількість посилань з усяких сміттєвих і сумнівних сайтів не приведе ні до чого хорошого. Адже пошуковики зараз мають на стільки сучасні алгоритми, що зрозуміють, у чому справа, і можуть застосувати санкції до ресурсу. Тому потрібно підходити до цього питання досить відповідально.

Природні зовнішні посилання або покупні

Купувати посилання чи ні - справа кожного власника сайту, проте ми вкрай не рекомендуємо цього робити. Краще намагатися просувати сайт за рахунок отримання природних посилань. Тут головне завдання домогтися того, щоб посилання на Ваш ресурс користувачі залишали на форумах, ділилися ними в соціальних мережах або рекомендували у своїх каналах і блогах. Природні посилання - сигнал для пошукових систем, що Ваш сайт цікавий людям і вони рекомендують його своїм знайомим.

Купуючи посилання на біржах, Ви сильно ризикуєте. Адже база сайтів, які представлені на біржах, найчастіше, є і у пошукових систем. А ще там часто трапляються сміттєві сайти з рекламою заборонених речей або комп'ютерних вірусів. Посилання з таких сайтів зіграють ресурсу тільки в мінус.

Простий спосіб отримати природні зовнішні посилання на сайт

Один із найпростіших способів це так звані гостьові пости. Ви можете написати цікаву статтю за своєю нішею і запропонувати її схожим за тематикою сайтам або блогам. Зазвичай, якщо стаття написана досить якісно, то власник сайту в 30% випадків погоджується розмістити вашу статтю з посиланням на Ваш ресурс. Цей метод частенько називають "гостьовими постами". Щоб знайти такі сайти, іноді допомагає пошук за запитом "гостьовий пост + ваша тематика сайту". Наприклад: "гостьовий пост будівництво" або "гостьовий пост здоров'я".

Чи важлива тематика сайту донора на якому розміщується посилання

Тематика сайту донора, на якому буде розміщено посилання на Ваш сайт, відіграє роль. Є правило, що бажано враховувати тематику під час вибору донора. Таким чином розміщувати посилання на сайт, що займається продажем жіночого одягу (інтернет магазин) з блогу про будівництво вважається не дуже гарною практикою.

Що робити якщо немає тематичних сайтів донорів?

Іноді є випадки, коли немає тематичних варіантів. Тоді є кілька поширених варіантів, які застосовують у таких випадках:

  1. Пошук донорів серед конкурентів з інших країн. Адже якщо наша компанія працює тільки по своїй країні, то можна знайти подібну компанію. Яка своєю чергою знаходиться в іншій країні і теж працює тільки в межах своєї локації. Залишилося запропонувати такій компанії обмінятися посиланнями. Відповідно у Вас буде тематичний донор, який своєю чергою не є конкурентом у Вашій країні.
  2. Вибрати посилання за іншими параметрами, які говорять про його якість, а на тематику увагу не звертати. Безумовно, цей варіант гірший, ніж із тематичним посиланням, але, не маючи інших варіантів, доводиться чинити так. До цього варіанту часто вдаються компанії з сірими або чорними тематиками, такі як:
    • Гемблінг;
    • Беттінг;
    • Дейтінг;
    • Азартні ігри;
    • Наркотики.

Як шукати посилання за своєю тематикою з інших країн

Рецепт простий - вводите в будь-якій, зручній Вам, пошуковій системі тематичні пошукові запити, додаючи до них назву країни, відмінну від Вашої. А далі справа техніки, потрібно з'ясувати, яка географія роботи у компанії, і якщо все підходить, то можна надсилати свою пропозицію.

Підіб'ємо підсумки

Зовнішні посилання з домену - це посилання з іншого сайту на Ваш. Вони допомагають просувати сайт. Краще робити наголос на якість і природність, ніж на кількість і сумнівну якість.

AVZpro © 2019-2024, Develop by Aleksandr Zhadan