SEO-оптимізація сайту самостійно
SEO-оптимізація веб-сайту - головна річ, що дає змогу розповісти про свою діяльність усім у мережі інтернет. У добре оптимізованого сайту завжди набагато більше шансів залучити велику кількість трафіку з пошукових систем типу Google, Яндекс, Yahoo і подібних.
Успішна оптимізація дасть змогу збільшити трафік і дасть змогу підвищити конверсії. Сьогодні ми розглянемо кроки, які можна зробити для самостійної SEO-оптимізації свого сайту.
Зміст
Аналіз ключових слів
Перший крок у SEO-оптимізації - провести аналіз ключових слів. Для цього зручно використовувати інструменти на кшталт: Google Keyword Planner, Keyword Tool або Вордстат. Подібні інструменти допоможуть зрозуміти, які запити популярніші у вашій ніші. Спираючись на отримані дані, необхідно скласти список ключових слів.
Пам'ятайте, що не варто нехтувати загальними або довгими ключовими словами, які будуть більш релевантні вашій ніші. Важливо, що ключові слова мають бути вбудовані природно в контент сайту, щоб у відвідувача не складалося враження про спам або поганий контент.
Оптимізація контенту
Першорядним на Вашому сайті має виступати контент. Його потрібно оптимізувати не тільки для пошукових систем, а й для користувачів. Вставляти ключові слова потрібно органічно в заголовки, підзаголовки і текст контенту. Необхідно намагатися створювати інформативні статті, за своєю тематикою, які будуть цікаві Вашим відвідувачам. Важливо не тільки оновлювати постійно контент свого сайту, а й підтримувати його актуальність. Адже існують ніші, де все часто змінюється, тому важливо ще й не забувати актуалізувати вже опубліковану інформацію.
Регулярно оновлюючи контент, ви даєте пошуковикам розуміння, що Ваш сайт - авторитетне джерело актуальної інформації. А ще якісний контент сприятиме більш тривалому утриманню відвідувачів на сайті, що вплине на показники ранжування в пошукових видачах.
Технічна оптимізація
Технічна оптимізація - найважливіший етап під час оптимізації сайту. На цьому етапі Вам необхідно переконатися, що сайт швидко завантажується, його код чистий і зрозумілий, а структура посилань правильна. Наступним кроком необхідно провести оптимізацію мета-тегів, включно із заголовками й описами сторінок. Далі необхідно перевірити, що сайт індексується пошуковими системами без проблем. Якщо було знайдено будь-які технічні помилки, які впливають на видимість у пошукових системах - їх необхідно виправити. Необхідно взяти собі за правило періодично проводити аудити Вашого сайту для виявлення проблем з технічної частини та вирішувати їх.
Створення якісних зворотних посилань
Зворотні посилання (backlinks) - це найважливіший фактор ранжування у пошукових систем. Дуже важливо працювати над створенням якісних зворотних посилань з авторитетних і релевантних сайтів. Цей етап має включати в себе публікацію гостьових статей, участь у форумах, соціальних мережах. Також можна пробувати запитувати посилання у ресурсів, пов'язаних з Вашою тематикою. Тут варто пам'ятати про те, що важливішою є не кількість посилань, а їхня якість, тому приділяйте особливу увагу тому, з яких сайтів будуть розміщені посилання на Ваш сайт.