Голосовий пошук Google: перспективи та оптимізація

Голосовий пошук Google: перспективи та оптимізація

Зміст

Голосовий пошук Google - основний веб-тренд 2018 року. Говорячи про ситуацію на зараз: понад 50% відвідувачів сайтів у США користуються голосовим пошуком. Аудиторія онлайн-магазинів все частіше вимовляє назву необхідного товару в голос. Звичайні пошукові запити нікуди не зникнуть. Однак недооцінювати корисність цього інструменту нерозумно. Адже багато людей користується голосовим пошуком коли в них зайняті руки або вони кудись ідуть. Частий кейс використання - дізнатися погоду на завтра або найближчі дні. Тому давайте розберемо його переваги, щоб знати як правильно використовувати для просування свого ресурсу.

У майбутньому голосовий пошук використовуватимуть багато хто

Дедалі частіше запити користувачів пошукових систем починаються зі слів "як", "хто" або "коли". Прості приклади: "як зробити шафу" або "коли можна отримати права". Сьогодні компанії стали мати справу не з короткими запитами, а з довгими і складними. Часто користувачам пошукових систем не зручно використовувати ручне введення. Іноді вони не знають, як сформулювати запитання, щоб його зрозумів пошуковик.

Говорячи про цифри: 24% людей застосовують на практиці голосове введення, коли готують собі їсти і близько 40%, коли дивляться телевізор. Найчастіше таким видом пошуку користуються більш дорослі люди. У той час як більш молоде покоління соромиться вимовляти запити в голос. Тому лише один з п'яти людей молодого віку використовують голосовий пошук гугл.

Голосовий пошук Google перспективи та оптимізація

Оптимізація під голосовий пошук Google важлива

За статистикою у 2016 році запити голосом склали 20% від усіх запитів. Гугл розповідає про те, що найчастіше застосовували такий вид пошуку люди, які хотіли замовити піцу.

Якщо ми хочемо, щоб наш сайт видавався за певним пошуковим запитом, то важливо розкрити питання детально. Пошуковик має бути впевнений, що саме наша сторінка відповідає на запит користувача.

Гугл спирається на низку показників, коли визначає рейтинг сайту в пошуковій видачі:

  • Релевантність;
  • відстань;
  • популярність.

А тому низькочастотні запити зараз стають популярнішими, оскільки завдяки їм можна привести більше людей на свій сайт. Проаналізуйте які є низькочастотні фрази з Вашої тематики і постарайтеся додати їх у контент. Створити сайт недорого і якісно Вам мають допомогти досвідчені SEO-фахівці, які використовуватимуть професійні інструменти.

Підіб'ємо підсумки

Голосовий пошук від гугл безумовно ставатиме популярнішим з кожним роком. Незважаючи на той факт, що деякі люди соромляться вимовляти запити в голос, з часом цей сором пройде. Підвищення швидкості введення за рахунок живої мови, вільні руки під час роботи - ось основні переваги, які будуть ключовими для кінцевого споживача.

AVZpro © 2019-2024, Develop by Aleksandr Zhadan